Umum

Viral Luahan Farah Lee. Ini Status Terkini Beliau Yg Buat Ramai Peminat Jadi Lebih SAYU !!!

Viral Luahan Farah Lee. Ini Status Terkini Beliau Yg Buat Ramai Peminat Jadi Lebih SAYU !!! | Baru-baru viral luahan Farah Lee yang tiba-tiba memuat naik status tentang apa yang terjadi ketika beliau bercerai dengan bekas suaminya, Ally Iskandar. Boleh baca di sini (Selepas Hampir Setahun Bercerai. Akhirnya Farah Lee Buka Mulut Bagitau Kisah Sebenar !!! (LINK)).

Terkini, beliau sekali lagi membuat luahan sambungan kepada yang viral hari tu seperti berikut:

I apologise if any of you found my latest #FLwrites provoking/blaming the other side. It was not my intention. Never. I did mention; I believed they had done their best too. Dan mereka memilih untuk menceraikan kerana mereka yakin usaha di pihak mereka telah sempurna. Aku, bicara tentang kau yang jika rasa masih ada usaha yang belum terlaksana, untuk melaksana.
.
Mungkin kau rasa, kau sebelah pihak je yang berusaha. Please, never have that thought. Ramai yang kongsi mereka masih sakit hati kerana rasa hanya mereka yang memberi, pihak satu lagi terlalu awal mahu pergi. Pasti.? Aku percaya, mereka juga jika boleh mahu masih kekal bersama. Mungkin mereka juga kecewa, mungkin mereka juga merana. Mereka nekad mungkin mereka rasa telah tiada daya.
.
Walau tak, tak perlu pening fikir usaha orang. Dia, Tuhan pasti bagi ganjaran setimpalnya. Atau balasan kejahilannya. Tak perlu fikir, Allah itu adil.
.
Kasar, tapi jujur aku bagitau. Kita masih sakit hati kerana kita masih tidak ikhlas memberi. Ikhlas berusaha, walau apa pun hasilnya. Letakkan salah pada kita dahulu, sebelum menunding melulu. Siapa nak baiki kita, kalau bukan kita, 맞지.?
.
Mungkin, kita yang jahat untuk mereka. Jadi Tuhan jadikan yang perit ini, sebagai reflect diri sendiri. Supaya kita makin baik, untuk diganti yang lebih cantik, dalam bentuk yang sama, atau beda.
.
Walau jelas mereka yang berkesalahan, maafkan. Ia bukan menang untuk mereka, tapi ia tenang untuk kita. Berat, penat, tapi cuba. Ingat yang baik mereka, insan yang pernah buat kita bahagia, parents pada zuriat kita.
.
Yang kita upaya hanya usaha, doa dan berserah. Hasilnya, telah dicipta oleh yang Mencipta, cantik setiap zarah.
.
Kalau berjaya pertahankan, syukur. Kalau terleraikan, akur. Kerana Tuhan yang memegang hati-hati, telah tetapkan hatinya untuk pergi. Mungkin ia kegagalan kau rasa, tapi ia sebenarnya kejayaan yang dihikmah Pencipta, jika kau dah berusaha.
.
Jika Allah masih pisah, katalah, aku syukur bahawa inilah yang terbaik untuk aku dan kamu. Kerana, simple, sesiapa yang berusaha, pasti berjaya.
.
Love,
F. L. #FLwrites #ommabebel




Sumber: IG Farah Lee<</a>/p>

P.S. 1 – Kereta Alphard Ini Melanggar Seekor Lembu Di Melaka… Akibatnya Bakal MENGEJUTKAN Anda !!!
P.S. 2 – Jangan TERKEJUT Lihat Apa Yang Wanita Ini MAKAN Di Sebuah Restoran Mewah Di ‎ICELAND !!!
P.S. 3 – TERKINI… Ustaz Terkenal Tanahair KANTOI Menyumpah Orang Ramai !!!
P.S. 4 – Jangan TERKEJUT Lihat Apa Yang Wanita Ini MAKAN Di Sebuah Restoran Mewah Di ‎ICELAND !!!
P.S. 5 – PERNAH TENGOK 5 GAMBAR PROTON JEBAT INI ? MEMANG MENGANCAM !!!

The post Viral Luahan Farah Lee. Ini Status Terkini Beliau Yg Buat Ramai Peminat Jadi Lebih SAYU !!! appeared first on JOM MELANCONG.



Sumber: jommelancong


LAYARI
LIKE PAGE KAMI DI FACEBOOK @CiteHeboh

Share Artikel Ini :

Dikuasakan oleh Blogger.