Sensasi

Perosak Pernikahan Bersenjata Parang Merobek Pakaian Pengantin dan Mencuri Hadiah Wang Dari Tetamu

Apakah yang akan terjadi pada dunia ini, jika ada orang yang ingin merosakkan pernikahan orang?

Mengikut catatan baru-baru ini di Free Malaysia Today, sebuah perkahwinan di Gombak yang bahagia berubah menjadi satu peristiwa yang mengerikan apabila sekumpulan lelaki yang memegang parang untuk merosakkan pernikahan dan mengganggu pengantin baru dan tetamu mereka, Sabtu lalu.

Perkahwinan itu dilaporkan telah berlaku di dewan komuniti di Kuala Lumpur.

Nampaknya banyak laporan yang telah diterima oleh polis tentang kejadian jenayah ini apabila kesemua huru-hara dikatakan bermula kira-kira pukul 3.30 petang di dewan komuniti Taman Melati Gombak.

Kerosakan perkahwinan ini ditangkap dalam klip video pendek dan tidak perlu dikatakan, ia tidak mengambil masa yang lama untuk menjadi tular. Bayangkan jika perkara ini berlaku pada perkahwinan anda! Isteri-isteri dan suami-suami yang akan datang, anda mungkin mahu mula mencari pegawai sekuriti untuk majlis perkahwinan anda.

Rupa-rupanya, peristiwa ini terjadi kerana orang-orang ini menuduh pengantin lelaki dan kawan-kawannya telah membuat sesuatu yang salah terhadap motosikal mereka.

Kumpulan ini mendakwa malah merobek pakaian pengantin lelaki itu dan mencuri hadiah wang tunai dari para tamu di atas membuang mercun ke dalam dewan.

Lelaki itu juga dinampak sedang memusnahkan superbike Honda yang telah disewa untuk hari besar itu.

Setakat ini, pihak polis telah memberitahu orang ramai bahawa kejadian ini melibatkan kira-kira 20 orang dan seorang lelaki berusia 32 tahun ditangkap pada hari yang sama.

Pada masa ini, polis menjejaki orang lain yang terlibat.

(Sumber: Free Malaysia Today)

 

 

 

 

See also:

The post Perosak Pernikahan Bersenjata Parang Merobek Pakaian Pengantin dan Mencuri Hadiah Wang Dari Tetamu appeared first on The Coverage Edisi BM.



Sumber: TheCoverage


LAYARI
LIKE PAGE KAMI DI FACEBOOK @CiteHeboh

Share Artikel Ini :

Dikuasakan oleh Blogger.