Sensasi

Ketua Polis Subang Menolak Tuduhan Mengenai Kemalangan Lamborghini Aventador Itu Adalah Milik Seorang Tan Sri

Ianya telah dirasmikan bahawa Lamborghini Aventador berwarna jingga dan hitam yang cantik BUKAN milik seorang Tan Sri dan pemandunya bukan seorang ‘anak lelaki bawah umur’.

Nah, pada masa kini memang kesalahfahaman itu sudah dijelaskan… tetapi hakikatnya masih kekal bahawa Aventador yang indah itu telah hancur disebabkan oleh kemalangan ini. Ah, sakitnya hatiku…

Oleh itu, menurut polis, kejadian yang telah melibatkan 3 kereta yang menjadi tumpuan perhatian pembaca pada hari Selasa berlaku apabila pemandu Lamborghini kehilangan kawalan keretanya apabila dia cuba untuk belok ke Persiaran Teknologi Subang dari Persiaran Jubli Perak.

Dia kemudian melanggar belakang kiri Perodua Myvi dan kemudian jatuh ke Proton Persona yang bergerak di lampu lalu lintas sebelum berhenti di tepi jalan.

Ketua Polis Subang berkata,

“Pemandu Lamborghini dan juga pemandu lain yang terlibat dalam kemalangan itu semua mempunyai lesen memandu yang sah, ianya juga tidak benar bahawa pemandu itu adalah anak lelaki Tan Sri.”

“Ini adalah (sebuah) kemalangan malang tetapi tidak ada yang tidak biasa. Kerana kereta itu terlibat, ia telah mendapat banyak daya tarikan. “

Betul, pegawai. Ianya amat jarang untuk melihat kereta mahal seperti Lamborghini ini di jalan-raya kita, tetapi apabila kita tahu yang ianya terlibat dalam satu kemalangan… Kami yang hanya mampu bermimpi untuk memiliki kereta itu berasa amat sedih.

(Sumber: The StarThe Sun Daily)

 

 

 

 

See also:

The post Ketua Polis Subang Menolak Tuduhan Mengenai Kemalangan Lamborghini Aventador Itu Adalah Milik Seorang Tan Sri appeared first on The Coverage Edisi BM.



Sumber: TheCoverage


LAYARI
LIKE PAGE KAMI DI FACEBOOK @CiteHeboh

Share Artikel Ini :

Dikuasakan oleh Blogger.