Sensasi

[KEMALANGAN DAHSYAT] Pemandu Lamborghini Aventador Disyaki Milik Anak Kepada Seorang Tan Sri Dikatakan Tidak Mempunyai Lesen

 

4 Julai, seorang remaja Malaysia yang berumur 16 tahun, memandu Lamborghini Aventador hitam-oren tanpa lesen sah menyebabkan kemalangan yang serius di Shah Alam. Menurut sumber berita di Facebook, nampaknya pemandu Lamborghini Aventador telah hilang kawalan kenderaan dan terhempas dengan Proton Persona apabila kenderaan beliau termasuk laluan bertentangan dalam kelajuan tinggi.

Keadaan Proton Persona seolah-olah telah hancur musnah manakala Lamborghini Aventador itu teruk dirempuh. Kedua-dua pemandu Lamborghini Avantador dan Proton Persona mengalami kecedearan namun tidak pasti keadaan mereka pada masa ini. Mengikut seorang pengguna internet di Facebook, kereta Lamborghini itu sebenarnya milik seorang Tan Sri yang tidak dikenal pasti, manakala pemandu itu disyaki anaknya. Siasatan lanjut sedang dijalankan oleh pihak polis.

The post [KEMALANGAN DAHSYAT] Pemandu Lamborghini Aventador Disyaki Milik Anak Kepada Seorang Tan Sri Dikatakan Tidak Mempunyai Lesen appeared first on The Coverage Edisi BM.



Sumber: TheCoverage


LAYARI
LIKE PAGE KAMI DI FACEBOOK @CiteHeboh

Share Artikel Ini :

Dikuasakan oleh Blogger.