Sensasi

Suami Membiarkan Isterinya Yang Sakit Untuk Meninggal Selepas Dipaksa Untuk Membuat Empat Pengguguran Di Dalam Masa Satu Tahun

Semuanya kerana dia menginginkan seorang budak lelaki, seorang lelaki secara tidak langsung membunuh isterinya ketika dia menyuruh isterinya melalui empat pengguguran dalam masa satu tahun. Selain itu, dia juga menceraikannya apabila dia mendapati bahawa dia jatuh sakit akibat pengguguran.

Ia dilaporkan oleh beberapa sumber berita bahawa wanita yang tidak dikenali itu telah melahirkan seorang gadis empat tahun yang lalu dan ini cukup mencetuskan suaminya untuk menginginkan anak lelaki sebagai anak kedua mereka.

Wanita itu telah mendakwa bahawa pengguguran yang berulang kali akan merosakkan kesihatannya. Mungkin kerana dia tahu dia akan menghadapi kesukaran mengandung dengan keadaan kesihatannya sekarang, dia memutuskan bahawa dia tidak layak menjadi isterinya dan memfailkan perceraian.

Lelaki itu tidak menolong isterinya dengan bil perubatannya atau melawatnya di hospital, dia secara tidak langsung memberikannya 17,000 yuan (RM10,700) melalui penceraian mereka. Malangnya, dia meninggal dunia selepas itu.

Di China, adalah menyalahi undang-undang bagi doktor untuk memberitahu ibunya tentang jantina anak mereka yang belum lahir untuk mengelakkan kes seperti ini.

Apa yang membuat kisah ini sedikir buruk, tidak ada berita tentang apa yang akan menjadi anak perempuannya dan dia sekarang sedang merancang perkahwinannya dengan wanita lain!

Bagi kami, lelaki ini adalah binatang! Kenapa terdapat manusia yang begitu mementingkan diri seperti dia?

(Sumber: News Straits Times)

The post Suami Membiarkan Isterinya Yang Sakit Untuk Meninggal Selepas Dipaksa Untuk Membuat Empat Pengguguran Di Dalam Masa Satu Tahun appeared first on The Coverage Edisi BM.



Sumber: TheCoverage


LAYARI
LIKE PAGE KAMI DI FACEBOOK @CiteHeboh

Share Artikel Ini :

Dikuasakan oleh Blogger.