Umum

(VIDEO) Ayah Tiba² REBAH Semasa Akad Nikah, Apa Berlaku Pastu Jadi KECOH !!!

(VIDEO) Ayah Tiba² REBAH Semasa Akad Nikah, Apa Berlaku Pastu Jadi KECOH !!! | Sungguh menyedihkan, saat meniti kebahagiaan dihari pernikahan tiba-tiba berubah menjadi tangisan kerana ayah pengantin wanita yang pergi untuk selamanya semasa majlis akad nikah berlangsung.

Ketika hari pernikahan berlangsung, Ayah adalah orang yang akan paling sedih kerana harus merelakan untuk melepaskan puteri kecilnya untuk hidup bersama orang lain. Puteri yang ia didik serta besarkan sejak kecil, kini dia relakan untuk memilih jalan hidupnya sendiri bersama lelaki lain.

Seperti cerita ini, yang masih tetap menjadikan ayah sebagai tokoh utama, dimana hari yang seharusnya berlangsung penuh meriah dan bahagia ini menjadi sebuah luka yang teramat dalam kerana si ayah pengantin perempuan akhirnya pulang kepada Sang Illahi semasa majlis Ijab Qabul Berlangsung.

Benar, seorang ayah pengantin perempuan yang hendak menikahkan anaknya tiba-tiba meninggal dunia ketika proses ijab qabul. Kejadian menyedihkan ini terjadi di sebuah kampung di Manzala, sebelah utara Mesir.

Seperti dilaporkan oleh Al Arabiya, lelaki yang meninggal saat menikahkan anaknya tersebut diketahui bernama Mursi Khalil Salameh. Kejadian ini pun sempat diabadikan dalam sebuah video. Dalam video tersebut nampak Mursi yang sedang menikahkan putrinya.

Namun, pada akhir proses tersebut, tiba-tiba Mursi terjatuh di hadapan kedua mempelai dan tetamu yang datang. Terkejut para tetamu dan kedua mempelai segera mengerumuni Mursi. Dari pemeriksaan yang dilakukan terhadap jasad Mursi, disahkan dia mengalami serangan jantung.

Sungguh tidak menduga kerana ajal boleh bila-bila, mahupun setiap saat menjemput kita semua. Apatah lagi ketika ada orang tersayang yang harusnya menghadiri acara penting kita, kemudian dipanggil terlebih dahulu oleh Sang Maha Kuasa.

Video berkenaan :

P.S. 1 – Sangka Ibu Bapa Tidur..Rupa-Rupanya..
P.S. 2 – Doktor PELIK Tiga Kali Mengandung Tiga Kali Keguguran,Rupa Rupanya Suami..
P.S. 3 – (VIDEO) Patutlah Nabi Larang Simpan Patung Dalam Rumah, MEREMANG BULU ROMA !!!
P.S. 4 – Misteri Teknologi Digunakan Nabi Nuh Untuk Membina Bahtera Yang Disembunyikan USA !!!
P.S. 5 – 5 Kegunaan Gel Silika Yang Anda Tak Tahu, Lebih Baik Jangan Buang !!!

The post (VIDEO) Ayah Tiba² REBAH Semasa Akad Nikah, Apa Berlaku Pastu Jadi KECOH !!! appeared first on BISKUTMANIS.



Sumber: biskutmanis


LAYARI
LIKE PAGE KAMI DI FACEBOOK @CiteHeboh

Share Artikel Ini :

Dikuasakan oleh Blogger.