Sensasi

Song Joong-ki Dan Song Hye-Kyo Telah Membuat Pengumuman Yang Mereka Telah Merancang Untuk Berkahwin

YAAAAS!!! Kapal SongSong kita telah berlayar!!!!

Berita baik dan mengejutkan bagi peminat-peminat Descendants Of The Sun! Walaupun banyak kali syarikat mereka telah menafikan hubungan mereka berdua, akhirnya mereka mengumumkan perkara sebenar.

Apabila khabar angin mencetuskan tinggi bahawa pasangan itu menginap bersama di Bali, syarikat label itu dengan cepat memberitahu kami “Bukan, tidak ada apa-apa, itu hanyalah KEBETULAN!”

Hmm, kebetulan lah sangat…

Berikut adalah pernyataan yang dikeluarkan oleh syarikat mereka:

“Pertama sekali, kami ingin mengucapkan terima kasih kepada peminat-peminat dari Korea dan antarabangsa yang telah memberikan cinta dan minat kepada Song Joong Ki dan Song Hye Kyo. Kami meminta pemahaman anda untuk berita mendadak ini.

Song Joong Ki dan Song Hye Kyo merancang untuk mengadakan perkahwinan mereka pada 31 Oktober.

Perkahwinan bukan hanya melibatkan individu tetapi juga keluarga mereka dan kerana ini, kita terpaksa berhati-hati mengenai keadaan ini.

Sehingga perkahwinan itu disahkan, kita terpaksa berhati-hati mengenai keadaan dan sekarang kita dapat memberi kedudukan rasmi kita.

Kami meminta pemahaman semua orang yang terlibat.

Kami juga meminta berkat semua orang untuk masa depan yang indah untuk kedua-dua pelakon. Mereka berdua akan berkongsi berita ini secara sendiri.

Terima kasih.”

– Hiburan Blossom & UAA

Tetapi tidak perlu dikatakan, peminat K-pop, peminat siri atau hanya peminat setia mereka tentunya bersorak dalam kegembiaraan. Inilah sebahagian apa yang dikatakan oleh mereka:

Lamia Tami: Oh tuhan, saya tidak menjangkakan ini, tetapi saya sangat gembira untuk mereka. Mereka seperti relationship goals, dan chemistry mereka dalam DOTS adalah benar, baik untuk mereka.

μαρια κατσαρου: Hahahahahahha. Saya berasa seperti baru sahaja semalam agensi mereka mengatakan bahawa ia hanya kebetulan bercuti mereka di tempat yang sama dan tengoklah mereka pada masa kini… Mereka akan berkahwin. Saya berasa gembira mengetahui tentang berita ini.

Ginalyn Rose Galarosa: Apabila idola-idola yang saya ship akan berkahwin, saya tak dapat percaya! 😍

Dhazzel Castillon: Omg yang pertama adalah pasangan cinta Weightlifting yang telah menjalin hubungan, dan kini pasangan cinta Descendants of Sun akan berkahwin pada Oktober ini! Terus ke perkahwinan sebelum terjadi skandal! Congrats pasangan SongSong! K-drama semakin nyata 😂😂😂

Kizztelyn A Padasas: OMG! Inilah yang anda panggil BAIK pada PAGI INI! OTP saya akan berkahwin! 😍😘

(Sumber: Koreaboo)

 

 

 

 

See also:

 

The post Song Joong-ki Dan Song Hye-Kyo Telah Membuat Pengumuman Yang Mereka Telah Merancang Untuk Berkahwin appeared first on The Coverage Edisi BM.



Sumber: TheCoverage


LAYARI
LIKE PAGE KAMI DI FACEBOOK @CiteHeboh

Share Artikel Ini :

Dikuasakan oleh Blogger.