Umum

ANGAU Skandal Lama, Apa Dia Buat 3 Minggu Depan Rumah Aku Sgt MENAKUTKAN !!!

ANGAU Skandal Lama, Apa Dia Buat 3 Minggu Depan Rumah Aku Sgt MENAKUTKAN !!! | Nama saya Ehsan(bukan nama sebenar). Untuk pengetahuan umum. Saya sudah bernikah 3 tahun & dikurniakan seorang anak serta isteri yang baik lagi solehah yang sentiasa mengingatkan waktu solat serta melakukan perkara2 yang soleh. Untuk part rumahtangga saya memang tiada masalah buat masa ni. Alhamdulillah. Give & take.

Gambar Hiasan..Sumber Google Images

Cuma sekarang ni, masalah saya bermula ketika saya terserempak dengan skandal lama saya. Untuk pengetahuan umum, sebelum saya kahwin. Memang saya seorang yang ligat, nakal, teruk dan sebagainya. Saya bersedudukan dengan skandal saya hampir 2 tahun sebelum saya angkat kaki meninggalkan dia sebab saya rasa saya terlalu hanyut dengan perhubungan itu dan dalam masa yang sama saya ubah diri saya untuk menjadi lelaki yang baik & taat pada perintah Allah.

Nak dijadikan cerita, skandal saya yang saya tersempak tu boleh pulak follow saya sampai ke rumah, tanpa pengetahuan saya & kini dia tahu rumah saya dimana. Buat masa ini memang isteri saya tidak tahu kerana saya simpan kisah silam & aib saya. Sekarang ni skandal saya meroyan duk tunggu dekat2 rumah saya. Dah 3 minggu, hari2 dia ada, ada masa siang & ada masa malam. Saya tanya dia nk apa. Dia cakap nak saya semula. Gila ke apa. Dia nk no.hp saya dan sebagainya, semestinya saya tidak bagi.

Sekarang dia dah menghantui hidup saya, saya risau dia bagi salam kat depan rumah saya. Saya bagai orang tak keruan buat masa ini sampai satu ketika wife saya pun pelik. Saya pernah ajak skandal berbincang di taman permainan & minta dia tolong jangan ganggu saya. Dia cakap dia tetap mahu saya. Apakah gila perempuan camni. Takkan saya perlu berpindah sedangkan rumah baru beli setahun.

Mohon rakan2 dalam KRT ni bagi pendapat, jika berlarutan apakah yang perlu saya buat. Saya memang tak nak wife saya tahu. Saya dah habis tutup aib saya & memulakan hidup baru sebagai muslim yang baik & sehabis mungkin menutup aib saya. Tapi ini ujian yang saya dapat.-Insan buntu-

Kredit : KRT

P.S. 1 – Tips Berguna Buat Si Mata Empat Yang Ramai Tak Tahu !!!
P.S. 2 – Kereta Masuk Air Banjir? Ikuti 3 TIPS Jimat Selamatkan RM3,000 Anda !!!
P.S. 3 – Inilah 7 Gambar RUPA SEBENAR Mak Lampir Yang Buat Ramai Lelaki TERPESONA !!!
P.S. 4 – Kehebatan TEKNOLOGI KETENTERAAN Kerajaan Melayu Melaka Yang Buat Kita Kata WOW !!!
P.S. 5 – Inilah 30 GAMBAR Barang Mangsa Penumpang MH370 Yang Telah DIJUMPAI..19# Paling MENGEJUTKAN !!!

The post ANGAU Skandal Lama, Apa Dia Buat 3 Minggu Depan Rumah Aku Sgt MENAKUTKAN !!! appeared first on MALAYSIA KINII.



Sumber: malaysiakinii


LAYARI
LIKE PAGE KAMI DI FACEBOOK @CiteHeboh

Share Artikel Ini :

Dikuasakan oleh Blogger.