Sensasi

Viral Foto Bogel Bersama Idris Khan Tersebar : Atikah Suhaime Bakal Ambil Tindakan

Nama pelakon Atikah Suhaime sekali lagi dihimpit kontroversi dan menjadi tumpuan ramai apabila foto bogel beliau bersama aktor Idris Khan tersebar secara meluas sejak beberapa hari lepas.

Baca artikel penuh


Atikah menerima pelbagai kritikan dan ramai mula mengaitkan beliau kembali dengan isu video “threesome” beliau bersama Idris dan Ammar Alfian sebelum ini.
Walaubagaimanapun, Ammar nampaknya tidak ingin namanya dikaitkan dalam isu terbaru ini dan meminta pihak media menanyakan hal tersebut kepada Atikah dan Idris.
Ketika Idris tidak dapat dihubungi pihak media, Atikah  pula mengatakan beliau akan mengambil tindakan undang-undang berhubung penyebaran foto berkenaan.
Kenyataan itu dilakukan oleh Atikah selepas seorang peminat menyarankan beliau untuk membuat laporan polis berhubung isu panas berkenaan.
Namun, Atikah apabila dihubungi wartawan Harian Metro enggan mengulas lebih lanjut mengenai kontroversi tersebut.
Saya tengah belanja raya dengan mak saya.
Sama-sama kita nantikan susulan kontroversi ini, adakah Idris Khan akan terus bersembunyi dan membiarkan orang ramai mencetuskan spekulasi mereka sendiri? Apa pula kenyataan lanjut daripada Atikah selepas ini? Jangan biarkan perkara ini terus menjadi teka-teki, jika benar ia bukan foto anda berdua,  tampil lah untuk ceritakan hal yang sebenar.

SUKAKAN ARTIKEL INI? SHARE!!
LAYARI
LIKE PAGE KAMI DI FACEBOOK @CiteHeboh


LAYARI
LIKE PAGE KAMI DI FACEBOOK @CiteHeboh

Share Artikel Ini :

Dikuasakan oleh Blogger.