Sensasi

Youtuber Warga Amerika Syarikat Secara Awam Menyakat Teman Perempuannya Dengan Seluar Dalam Bergetar Di Walmart

Sekitar 3 minggu yang lalu, seorang Youtuber warga Amerika Syarikat, Shya memuatkan video yang menunjukkan bagaimana dia menyakat teman wanitanya dengan seluar bergetar di kedai Walmart! Shya terkenal dengan video pranknya dengan teman wanitanya, yang kebanyakannya mempunyai kandungan yang seksual.

Ketika mereka hendak masuk ke pusat membeli-belah, Shya tidak sabar-sabar untuk memulakan gurauan dengan memutar seluar bergetar dengan kawalan jauh. Shya mencatatkan detik-detik memalukan teman wanitanya di depan umum dan dia juga mengubah mod dan tahap getaran.

Reaksi teman wanitanya yang bercakap dengan orang asing dan berusaha keras untuk bertenang dengan getaran yang dirasainya telah dirakam untuk gurauan video Shya. Ini adalah video prank yang menjadi viral di media sosial.

Jika anda menyedari tajuk video itu, ia hanya BAHAGIAN KE-2! Bahagian 1 adalah di mana Shya mula-mula menyakatnya dengan seluar dalam bergetar semasa dia berada di kelas. Pada mulanya, Yiran tidak menyedari bahawa seluar dalam hitam yang dibeli Shya untuknya sebenarnya adalah pakaian yang bergetar.

Apakah pendapat anda tentang gurauan ini?

The post Youtuber Warga Amerika Syarikat Secara Awam Menyakat Teman Perempuannya Dengan Seluar Dalam Bergetar Di Walmart appeared first on The Coverage Edisi BM.



Sumber: TheCoverage


LAYARI
LIKE PAGE KAMI DI FACEBOOK @CiteHeboh

Share Artikel Ini :

Dikuasakan oleh Blogger.