Berita

“Bila Dia Tanya Baby Runtuh Hati Saya”Suami


“Bila Dia Tanya Baby Runtuh Hati Saya”Suami|Susulan kemalangan tragis yang mengakibatkan seeorang bayi pertama yang di tunggu selama 6 tahun untuk mengandungkannya maut dalam kemalangan yang berlaku di selekoh kg pahang sungai soi kelmarin,kini mangsa sudah selamat membuat pembedahan jantung.
Suami mangsa yang memaklumkan perkembangan terkini isterinya nurain binti muzer 30 mengatakan,”alhamdulillah syukur kepada Allah lepas bedah jantung tekanan darah pulih cuma perlukan rehat”katanya.
Bgaiamanapun katanya mangsa yang di bawa untuk membuat Ct scan menunjukkan sedikit respon boleh membuka mata walaupun lemah,pun kasih sayang seorang ibu dalam keadaan yang separuh sedar masih sempat menanyakan tentang anaknya yang maut dalam kandungan ketika kemalangan tersebut.
Sejurus itu suami mangsa memohon kepada pihak media tempatan yang sempat menyebarkan gambar bayi pasangan ini yang telahpun selamat di kebumikan Ditanah perkuburan sg soi Agar segera memadamnya.
“Saya sangat sedih bila isteri tanya tentang baby kami,tolong buang dan hentikan untuk menyebarkan gambar arwah baby kami kasihanilah saya dan keluarga” katanya.
Kisah mengenainya http://www.citeheboh.com/2016/07/bayi-dalam-kandungan-maut-dalam.html

SUKAKAN ARTIKEL INI? SHARE!!


LAYARI
LIKE PAGE KAMI DI FACEBOOK @CiteHeboh

Share Artikel Ini :

Dikuasakan oleh Blogger.